Minggu, 16 Januari 2011

maaf :(

Diposting oleh Nia Karisma Adriansyah :D di 23.02
Demi Allah oo, aku dak pernah ngomong cak itu :(
untuk apo aku ngomong cak itu??
dak katek untung ooii, untuk aku !
untuk apo aku jahati kawan dewek?

demi Allah, aku dak pernah ngomongi kamu bodoh.
aku jugo dak pernah ngomongi aku pinter.

aku tahu di kelas tuh, dak katek lagi yang seneng samo aku.
kamu tuh salah paham oii, smoo aku :(

aku nak jelasi samo kamuu, yang lah tersinggung samo aku !

aku : woii lan, enak eh, kau sekelompok samo Nanang.
ulan : kau tuh apo idak? ado dira, tareqh, indah.
aku : oh iyoo eh. heheh :D
ulan : itulah, enak kau tuh yun.
aku : hahah,, iyo lan. budak itu galo yang ngerjoi.
ulan : nah, lemak kau tuh yun.
aku :  hahha, iyolah lan. tapi kan kelompok kamu, banyak yang 10 besar. kelompok kami katek yang 10 besar. aku rangking .., dira rangking .., tareqh aku jugo dak tahu, indah jugo dak tahu, riri rangking ..
ulan : hahha tapi pinter galo.
aku : iyo bner nian. tapi aku dak galak maju lan. malu aku. nyuruh budak itu beh yang maju.

kamu tahu dak ngpo aku ngomong malu disitu? aku malu mun nak maju, soalnyo bukan aku yang ngerjoi soal itu. aku dak tahu eh, yogie ngomong apo lagi. tapi demi Allah, aku dak maksud ngomong cak itu. kalo aku lah ngomong yang nyinggong kamu. aku minta MAAF. tapi nianlah aku dak pernah maksud cak itu.

special maaf buat "kelompok 7 matematika"
anggotanya : 'Claudia Tegri Andira'
                    'Indah Permata Sari'
                    'M. Tareqh Alam'
                    'Riri Sariska'

pokoknyoo maaf nian untuk warga 9.1. aku dak pernah maksud nyinggung kamu.

0 komentar:

Posting Komentar

 

nia bismaniacs freenzy Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez